تعمیر اینورتر Delta (دلتا)

اینورتر دلتا (delta) در سال های گذشته به یکی از محصولات پرکاربرد صنعتی تبدیل شده است و به دلیل ویژگی ها و مزایای بی شماری که در مقایسه با سایر برند های دنیا دارد، می توان آن را در رده ی اینورتر های پرفروش جای داد.

کمپانی اصلی تولید کننده ی اینورتر دلتا (delta) که حدود سه دهه از فعالیت آن می گذرد، در کشور تایوان قرار دارد.  شرکت دلتا محصولات خود را در طیف گسترده ایی از نظر توانی و کاربری های مختلف که هر یک را برای کار در یک بخش خاص آماده می سازد، تولید و روانه بازار می کند. از جمله سری های پرکاربرد اینورتر دلتا (delta)، می توان به مدل B، مدل های C200 و C2000، مدل M، مدل EL، L و مدل CP2000 که هر یک از این مدل ها را می توان در کارهای متفاوتی جهت کنترل سرعت ، گشتاور ، حرکت آرام ، بار افزایشی و پیکربندی های سفارشی به کار گرفت، اشاره کرد.

شرکت آی بیت ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری تمامی اینورترهای LS می باشد. شرکت آی بیت با کمک متخصصین زبده برق و الکترونیک و پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیک توانایی تعمیر تمامی اینورترهای LS را دارا می باشد.

تامین قطعات و IGBT درایو LS

یکی از حساس ترین و گرانترین قطعات اینورترهای موتور سه فاز IGBT آنها می باشد. شرکت آی بیت با وجود انباری گسترده از قطعات یدکی اینورترهای اشنایدر سرعت تعمیرات اینورتر را افزایش خواهد داد. همچنین برخی قطعات اینورترهای اشنایدر به صورت انحصاری تولید گشته اند که جهت تهیه آنها نیاز به درایوهای سالم با مدل یکسان وجود دارد که شرکت آی بیت تامین کننده این گونه قطعات نایاب نیز می باشد.

جهت هماهنگی و ارسال اینورتر خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید: ۰۱۳۳۳۲۴۶۵۱۵